FAQ   •  Zoeken
Inloggen  •  Registreren
 
Waarom groep 2 ?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    metalv -> Vooroordeel 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HeavySofie



Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 2
Woonplaats: Mol

BerichtGeplaatst: 10-01-2009 18:50:08    Onderwerp: Waarom groep 2 ? Reageren met citaat

Groep 2 heeft bier vast en groep 1 niet, dus ze zullen zich eerst wel zatgedronken hebben. Het zijn meestal de minst enge die derop kloppen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Karina



Geregistreerd op: 22 Mrt 2009
Berichten: 3
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 22-03-2009 21:43:41    Onderwerp: Re: Waarom groep 2 ? Reageren met citaat

HeavySofie schreef:
Groep 2 heeft bier vast en groep 1 niet, dus ze zullen zich eerst wel zatgedronken hebben. Het zijn meestal de minst enge die derop kloppen

Je hebt gelijk. Ik dacht ook groep 2, groep 1 lijken metalheads en ik denk dat de meeste metalheads eigenlijk geen vlieg kwaaddoen, zo ken ik de meesten dan van mijn omgeving. Ok, metalheads zijn niet heilig, maar toch zijn het niet meteen de metalheads die anderen zouden verwonden. En zéker niet zonder reden, denk ik.
Gisteren nog op het nieuws gehoord dat het op een school verboden zou worden gothic/metal kledij te dragen, omdat het een slechte indruk geeft. Toen ze de medeleerlingen van een goth ondervroegen vertelden ze dat die goth geen mens lastigviel, dat hij nooit iemand zou kwetsen. Echt dom...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    metalv -> Vooroordeel 4 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
AllSat 20  - hedonism - 2006
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum